|
رتبه اولویت |
عناوین اولویت های پژوهشی |
|
1
|
چالش ها و راهکارهای آموزش در دروس کارآموزی در عرصه |
|
2
|
نیازهای آموزشی اعضاء هیأت علمی (آموزشی، پژوهشی، بالینی) |
|
3
|
سنجش نیازهای آموزشی دانشجویان برای برنامه ریزی درسی |
|
4
|
ارزشیابی محیط های یادگیری در رشته های مختلف دانشگاه و تعیین معیارهای معتبر |
|
5
|
تقویت استانداردهای اعتباربخشی موسسه ای مراکز آموزشی |
|
6
|
بررسی میزان رضایت دانشجویان از کیفیت آموزش نظری و بالینی |
|
7 |
بررسی میزان توانایی دانشجویان سال آخر پزشکی در صلاحیت های بالینی عمومی پزشکی |
|
8 |
تقویت انگیزه تحصیلی در فراگیران |
|
9 |
نیاز سنجی و ارزیابی برنامه های استعدادهای درخشان |
|
10 |
تقویت استانداردهای اعتباربخشی موسسه ای مراکز آموزشی |
|
11 |
توسعه هدفمند و مبنی بر آمایش منطقه، رشته مقاطع تحصیلی دانشگاه |
|
12 |
شیوه های برگزاری دوره های ترکیبی(حضوری-مجازی) آموزشی دانشگاه |
|
13 |
بررسی عوامل موثر بر موفقیت اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی عمومی )از جمله تحصیلات فوق تخصصی، رتبه آکادمیک ( |